n2100

Hvis man altid gerne vil være med, når der kommer en ny mode på markedet, så er det nyeste man bør investere i 3D visualisering.

Hvad er 3D visualisering?

Hvis man f.eks. er ejer eller medejer i en arkitektur virksomhed, så kan det være svært at give kunden det rette indblik i, hvordan noget arkitektur ser ud. Arkitektur skal ikke forklares med ord og sætninger, det er noget, man skal se for sig.

3D visualisering er noget, man bruger, når man har brug for at visualisere noget for ens kunde. Det kan f.eks. være, I gerne vil vise, hvordan det kommer til at se ud, hvis man tilbygger en altan til en lejlighed. Det kan være svært at forestille sig, hvordan det kan komme til at se ud i praksis – men det behøves man heller ikke spekulere meget i, hvis blot man har mulighed for en 3D visualisering.

Der findes firmaer, der specialiserer sig i 3D visualisering, og et af dem hedder Flowstudio: se hvad det er flowstudio kan her, og begiv dig ind i en helt ny verden, hvor 3D bliver en del af jeres fremvisningsmetode.

Følg med, eller placér dig bagerst

Hvis først dine modkonkurrenter begynder at benytte sig af 3D visualisering, mens I bibeholder en gammeldags metode, hvor I med ord og store armbevægelser forsøger at visualisere noget for en kunde, så kan det sagtens være, at en potentiel kunde vælger din modkonkurrent, frem for dig. Det er nok ikke noget, du er interesseret i.

Det er klart bedst for ens forretning, hvis man følger med, når der kommer nye tendenser på markedet. Det kan f.eks. være i digitalisering og 3D, som er det emne, der lige nu behandles.

Giv dine kunder det bedste overblik

Det kan være smart at bruge 3D i alle de sammenhænge, hvor det visuelle udtryk for en betydning. Det kan være i flere forskellige brancher, f.eks. ejendomsbranchen, hvor man gerne vil fremvise lejligheder og huse i 3D, så kunden selv kan få fornemmelse af at gå rundt i forskellige rum.

Det kan også være i håndværkerbranchen, hvor man gerne vil vise en kunde, hvordan noget kan komme til at se ud. Her kan man give kunden det bedste overblik, hvis man fremviser det i 3D. Du kan have meget nemmere ved at sælge en idé, hvis det er noget, kunden selv har set.

Så sæt dig ikke bagved dine konkurrenter, men konkurrer på lige fod med dem – ellers placer dig forrest.