Er du som nystartet virksomhed i tvivl om, hvor du bør ligge en del af din energi i forhold til at få et godt salg op og køre, så må du ikke glemme dit ansigt ud ad til og den fede hjemmeside. Det handler om at være på forkant med dine kunders ønsker og forventninger til dig.
Få skabt en hjemmeside som kan leve op til den ydelse og de produkter, som du forsøger at sælge. Vi lever i en tid, hvor den gode hjemmeside kan være forskellen på, om du vil lykkes som iværksætter eller ej. Det er her du møder omverden og din hjemmeside skal helst bestå til UG.
Ansigtet ud ad til
Den gode hjemmeside er et must. Den er dit ansigt ud ad til og det, som dine kunder umiddelbart først møder og ser i forhold til dig og dit produkt. En rodet hjemmeside, med et dårligt design og en svær gennemskuelighed, kan være med til at skræmme dine kunder væk.
Det signalerer sjusket og dårlig markedsføring, ydelse og seriøsitet, hvis du ikke har styr på din hjemmeside. Hjemmesiden hvor der er tydelige mangler og dårlig kommunikation med kunden, vil med garanti være den hjemmeside, som får færrest og kortest besøg. Vi kender det alle, hvis vi møder en hjemmeside, som ikke lever op til vores forventninger, så er exit og den næste udbyder af en ydelse, kun et klik væk.
Kommuniker med god stil
Det er derfor utroligt vigtigt at kommunikere med god stil. Beslut dig for hvilke signaler du vil sende med din hjemmeside. Understreg overfor din webdesigner at du ønsker et gennemskueligt design og at det skal være nemt for dine kunder at kunne navigere på din hjemmeside. Den gode hjemmeside passer til de ydelser og den standard, som du leverer.
Er du VVS’er og leverer du en god ydelse uden de store udsving, har du derfor ikke behov for at udstråle store luksuriøse ydelser med din hjemmeside. Er du derimod selvstændig skønhedssalon, så er det vigtigt, at din side emmer af noget luksuriøst. Gør dig derfor de gode tanker omkring din ydelse og din profil, inden du får lavet den gode hjemmeside.